torstai 21. helmikuuta 2013

Geeli kynsiä

Oon jo monta viikkoo miettiny, että sit ku pääsen kotiin nii pitää muistaa ottaa kynsi pakki mukaan, mut tavaraa oli sitte niin paljon, että otin vaan uunin ja muutamat pakolliset tarvikkeet.. Nyt sit kaivelin kansioita ja kauhistelin mun räpellyksiä viime kesältä ja ajattelin että täytyy jakaa  esimerkiksi että älä tee näin :D


Nää oli aika ekat räpellykset mitä kerran töissä väkersin itelleni. Koristelin vaan kynsilakan päälle ja laitoin kirkkaan geelin että koristeet kestää, mutta eipä ne nättinä kestäny ku kaks päivää :D


Tässä näkee hyvin ku oon käyttäny ekaa kertaa valkosia tippejä niin, että se tippi todellakin sieltä sit erottuu... Tässä myös näkyy se miten mulle tulee noita vesi rakkuloita aina sormen päihin :(


Näissä kokeilin keltasta akryyli jauhetta ekaa kertaa ja sen on näkösetkii! Nääkää ei kyllä kestäny ku ehkä päivän...


Toi nimetön on ehkä ainut mikä näyttää mun mielestä ihan suht nätiltä :D


Näissä kynsissä kokeilin ekaa kertaa mikro helmiä, mut en oikein osannu käyttää niitä ku niistä hävis kaikki väri pois. Kuvassa ei kyllä oikein näy.


Harjotus siskon lapio kynsiin! Sillä on tosi hassun malliset kynnet ja noi geelaukset ei kestäny kahtaa päivää pidempään :( mut sainpahan harjotusta siitäkin


Näistä tuli suht siistit yleisilmeeltään. Tosin huomaa varsinkin pikkurilleissä, että on jääny ihan liian paksuks tuolta kärestä.


Ja itelleni kokeilin ruskeella irto glitterillä ja pinkillä glitter geelillä liuku värjäystä...


Ja tässä yritin epätoivosesti kokeilla sellasta kukkaa valkosella geelillä mut kuten näkyy en osaa :D




Nämä oli mun juhannus kynnet jotka on toistaseks ollu viimesimmät. Tuli niin paha allergia, että oon pitäny nyt yli puol vuotta taukoo.


Varpaitten geelaus on tosi kiva kesäks koska ne kestää niin pitkään nättinä eikä tarttee miettiä että kynsilakka ois kulunu :)


Tässä on ainoastaan lakan päälle koristelut ja uv-lakka pinnassa.


Ja kesän viimesimmät varpaan ja ne kestiki ihan sika pitkään!

OOOooo nyt innostuin taas niin hirmusesti näistä, että veikkaan et huomenna on ihan pakko alkaa taas näpertää jotain!! No toivotaan, että nyt ei tulis enää allergiaa ja osaisin tehä vähä hienompia ku noi hirvitykset :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti