lauantai 23. helmikuuta 2013

Ihana olla rakastunut!

Viikko sitten perjantaina kävin kattoo serkun wanhojen tansseja. Ja tiesin, että pääsen itsekkin pyörähtämään yleisön tanssin aikana tanssilattialla, joten halusin sitten vähän laittautua. Kaivelin korulaatikoista vanhat muoviset riippu korvikset, mutta käytän sellasia niin harvoin, että ne näytti jotenki nii alastomalta tosta korvan kohalta nii kokeilin sitten tunkee samoihin reikiin myös tavan nappi korvikset ja hyvinhän ne sinne mahtu. Ja näytti minusta ihan kivalta :D


Ruskeet korvikset: Bijou Brigitte, Mustat korvikset: H&M, Helmet: Pieces 


Poolo: Vanha, Hame: Zara, Vyö: Mummon vanha



Mä oon tänään ollu NIIIIIIIN onnellinen!! <3 Aamupäivällä ku mä tulin salilta kotiin nii huomasin, että meijän ulko-ovella roikkuu kukkapaketti. Aattelin vielä, et ompa joku ollu kiltti ku Kelli saa kukkia, mut sit siin lapussa lukiki mun nimi ja ku siinä oli ovikoodi nii heti älläsin, että Kulta on laittanu mulle kukkalähetyksen! Marssin suoraan mun huoneeseen ja heitin takinki lattialle, että pääsen paketin kimppuun. Kulta kyseliki yks päivä meijän ovikoodia ja nyt se sit selvis miks tartti tietää :D Papereiden alta paljastu aivan mielettömän kaunis kukka kimppu! <3 Oon kerran aikasemmin saanu Kullalta kukkia sillon ku asuttiin yhessä vielä Mikkelissä. Mutta nyt kun näin ton ja luin kortin niin kyllä siinä muutama kyynel vierähti! Oli ihanaa kun Kulta muisti meidän 44. kuukautispäivän! <3  Ihanaa olla rakastunut!!! <3




Tänään mä kävin sitten salin jälkeen Pentikillä shoppailemassa mun lahjakorteilla :D Oon jo pari vuotta haaveillut tosta jumalaisesta lampunjalasta, mut se on nii saakelin kallis että en millää oo raaskinu ostaa sitä. Nyt sit vihdoin olin keränny lahjakortteja tarpeeks niin, että sain myös varjostimen joka sopii mun Pentikin sohvaan. Rahaa jäi vielä sen verran, että ostin myös kolme lasista rasiaa kalan ruuille :D Joululahjaksi sain anopilta yhden harmaan purkin ja nyt sitten ostin toisen harmaan ja kaksi vihreää. Kyllä kelpaa nyt pikkusia ruokkia hienoista purkeista! :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti